Πέντε μέρες γεμάτες εικόνες και αναμνήσεις....! Εκδρομή Α΄ και Β' λυκείου στην Κέρκυρα.

Από 29/4 έως 2/5/23 πραγματοποιήθηκε η πολυήμερη εκδρομή της Α΄και Β΄τάξης του σχολείου μας, με προορισμό το όμορφο νησί των Φαιάκων, την Κέρκυρα. Εκατόν είκοσι μαθητές και οκτώ συνοδοί καθηγητές ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί και ύστερα από δώδεκα περίπου ώρες ταξίδι κάναμε την πρώτη μας απογευματινή βόλτα στα γραφικά σοκάκια της παλιάς πόλης. Μετά την απαραίτητη ξεκούραση, η επόμενη μέρα ήταν πραγματικά γεμάτη: περιήγηση στο παλαιό φρούριο και σε άλλα αξιοθέατα με τη συνοδεία ξεναγών, επίσκεψη στο Νομισματικό και στο Αρχαιολογικό μουσείο και το Μουσείο ασιατικής τέχνης, ελεύθερος χρόνος για φαγητό και ψώνια! Η πρώτη μέρα του Μάη μάς βρήκε στην γραφική Παλαιοκαστρίτσα να απολαμβάνουμε την υπέροχη θέα ψηλά από το μοναστήρι της Θεοτόκου, ενώ οι επισκέψεις στο Κανόνι με το εκκλησάκι της Παναγίας Βλαχέραινας και στο Μον Ρεπό ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους! Η προτελευταία ημέρα ήταν αφιερωμένη στη μουσική: επισκεφτήκαμε το Μουσείο Μουσικής και τις πρόβες της Φιλαρμονικής Ν.Μάντζαρου, ενώ τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε στα παιδιά και το Casa Parlante, όπου είδαν να αναβιώνουν τα πρόσωπα και οι χώροι ενός αρχοντικού της Κέρκυρας του 19ου αιώνα. Στο ταξίδι της επιστροφής, επιλέξαμε να σταματήσουμε στα Ιωάννινα για φαγητό και τελικά φτάσαμε στην πόλη μας έχοντας στις αποσκευές μας σουβενίρ, λικέρ και γλυκά με κουμ κουάτ, στα κινητά μας υπέροχες φωτογραφίες (άπειρες selfies!) και στο μυαλό μας μοναδικές εμπειρίες και εικόνες. Και του χρόνου!