×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/joomgallery/details/__5

×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories//joomgallery/details/__5

Το 3ο ΓΕΛ Καβάλας κατά το σχολικό έτος 2021-2022 πήρε μέρος στον 1ο Πανελλήνιο διαγωνισμό τοπικής ιστορίας που διοργάνωσε το ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο «Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή» με τίτλο:

Μαθητές-πρεσβευτές πολιτισμού: οι μαθητές μάς ξεναγούν στα μνημεία του τόπου τους

Οι μαθήτριες της Α’ τάξης Κωνσταντινίδου Δέσποινα   και   Τολούδη Ιωάννα καθώς και ο μαθητής της Γ’ τάξης Αλεξανδρίδης Ζώης με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Παπαδοπούλου Μαρίας εκπόνησαν μια εργασία με στόχο να αναδείξουν το διπλό μνημείο που βρίσκεται στην Παλιά Μουσική, στη συνοικία Παναγία της πόλης της Καβάλας, με τίτλο: Μια βασιλική κάτω από το τζαμί του Χαλίλ Μπέη.

Στις 6 Μαΐου 2022 οι 7 (επτά) αποστολές των σχολείων που   προκρίθηκαν –μεταξύ των οποίων και το 3ο ΓΕΛ συναντήθηκαν στην Αθήνα για να παρουσιάσουν τις εργασίες τους. Εμείς συμμετείχαμε διαδικτυακά γιατί ήταν πολύ δύσκολο να πάμε στην Αθήνα. Ωστόσο παρουσιάσαμε την δουλειά μας εξ αποστάσεως.  

Η εμπειρία για τους μαθητές ήταν εξαιρετική. Και πραγματικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά που αφιέρωσαν μέρος του πολύτιμου χρόνου τους για να ασχοληθούν με τη διαδικασία της ιστορικής έρευνας, την εκπόνηση της εργασίας και της παρουσίασης της δουλειάς τους στο τέλος, στην πραγματικά άψογη διοργάνωση της Ερασμείου σχολής Αθηνών.

 

Μπορείτε να διαβάσετε ττην εργασία των μαθητών

Περισσότερα: Συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ Καβάλας σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τοπικής Ιστορίας

Οι σχολικές αναμνήσεις είναι μερικές από αυτές που μένουν για πάντα χαραγμένες στη ζωή ενός ατόμου. Είναι τα χρόνια που οι φιλίες που δημιουργούνται κρατάνε μια ζωή, που εμφανίζονται οι «πρώτες αγάπες» και πολλά πολλά ακόμη. Αυτή η φωτογραφική συλλογή θέλει να κάνει τους απόφοιτους μαθητές μας να ξαναθυμηθούν, να χαμογελάσουν, να νοσταλγήσουν...

{gallery}/joomgallery/details/__5{/gallery}

 

 

 

.

Βαθμολογική Κλίμακα

Η βαθμολογική κλίμακα με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα, είναι 0 - 20 και προσδιορίζεται λεκτικά με τους παρακάτω χαρακτηρισμούς:

  • Κακώς 0 - 5.
  • Ανεπαρκώς 5,1 - 9,4.
  • Σχεδόν καλώς 9,5 - 13.
  • Καλώς 13,1 - 16.
  • Λίαν καλώς 16,1 - 18.
  • Άριστα 18,1 - 20.

1. Η βαθμολόγηση των γραπτών των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων γίνεται στην κλίμακα 0 - 100 με ακεραίους μόνο αριθμούς και ο τελικός βαθμός του γραπτού ανάγεται στην κλίμακα 0 - 20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται, με προσέγγιση δεκάτου.
2. Οι προφορικοί βαθμοί της αξιολόγησης των μαθητών δίνονται σε ακέραιους αριθμούς. Ο Μ.Ο. των προφορικών βαθμολογιών των δύο τετραμήνων αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθητή σε κάθε μάθημα και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.
3. Ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης κατά μάθημα και ο γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο.) γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου.

Επίσης, σχετικά με τις βαθμολογίες των μαθητών του Γενικού Λυκείου ισχύουν τα εξής:

  • Ο Προφορικός Βαθμός του κάθε τετραμήνου δίδεται σε ακέραιο αριθμό στην κλίμακα 0 έως 20.
  • Τα Γραπτά των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, βαθμολογούνται αρχικά σε κλίμακα από 0 έως 100 και τελικά ανάγονται στην κλίμακα 0-20 (γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου).
  • Ο Τελικός Βαθμός του Μαθήματος δίδεται με προσέγγιση δεκάτου και  προκύπτει από το άθροισμα του Μ.Ο. των (2) τετραμηνιαίων προφορικών βαθμών και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων του Ιουνίου διαιρούμενο με το (2).
  • Ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης κατά μάθημα και ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου.

Σημείωση: Όπου αναφέρεται υπολογισμός βαθμού με προσέγγιση δεκάτου νοείται ότι στις περιπτώσεις που κατά τον υπολογισμό του βαθμού προκύπτουν περισσότερα του ενός δεκαδικά ψηφία τότε αν το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο του πέντε (5) το πρώτο δεκαδικό ψηφίο προσαυξάνεται στο αμέσως επόμενο παραλειπομένων των λοιπών και αν είναι μικρότερο του πέντε (5) παραλείπονται όλα τα υπόλοιπα πλην του πρώτου δεκαδικά ψηφία.

Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον 9,5, ο οποίος υπολογίζεται από το σύνολο των βαθμών των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων είτε αυτά εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο, είτε σε επίπεδο σχολικής μονάδας.
Οι μαθητές που δεν προάγονται επαναλαμβάνουν την τάξη.

Αν πρόκειται για μαθητές της Γ΄ τάξης, αυτοί έχουν τις εξής δυνατότητες:
α) Να επαναλάβουν τη φοίτηση στην Γ΄ τάξη και να επανεξετασθούν σε όλα τα μαθήματα.
β) Να προσέλθουν στις γραπτές εξετάσεις του Ιουνίου επόμενού σχολικού έτους σε όλα τα μαθήματα της ιδίας κατεύθυνσης, χωρίς να φοιτήσουν στο Λύκειο. Στην περίπτωση αυτή παραμένει αμετάβλητος ο βαθμός των τετραμήνων




.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας

Με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας και την αποτελεσματική διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας έτσι ώστε να αξιοποιηθούν όλες οι προσφερόμενες δυνατότητες, να προληφθούν τα λάθη και να επιτύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα τόσο σε παιδαγωγικό όσο και σε γνωστικό επίπεδο σας ενημερώνουμε:

Οι εγγραφές των μαθητών στο Σχολείο χρειάζεται να ολοκληρώνονται μέχρι τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους στις 30 Ιουνίου. Εξαίρεση γίνεται μόνο για λόγους υγείας ή σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

Τα Ατομικά Δελτία Υγείας των μαθητών της Α΄ τάξης πρέπει να προσκομίζονται στο σχολείο μέχρι την έναρξη του διδακτικού έτους για τη σωματική ασφάλεια των ίδιων των μαθητών.

Τα όρια των απουσιών και ο τρόπος δικαιολόγησης τους:
Η φοίτηση των μαθητών πρέπει να είναι τακτική και η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων ανελλιπής και όχι επιλεκτική. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση, όταν το σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες.
Για τη δικαιολόγηση απουσιών μιας ή δύο ημερών λόγω ασθενείας  αρκεί και ενυπόγραφη βεβαίωση του κηδεμόνα που τη φέρνει ο ίδιος ή, εφόσον εργάζεται, την αποστέλλει με το μαθητή ενημερώνοντας τηλεφωνικά το Διευθυντή, εντός (10) ημερών από την απουσία του. Ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει απουσίες συνολικά (10) ημερών για όλο το διδακτικό έτος.
Για απουσία μαθητή από το Σχολείο περισσότερο των (2) ημερών ο κηδεμόνας προσκομίζει ιατρική βεβαίωση ή βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος.

Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών:
Η τετραμηνιαία βαθμολογία του μαθητή προκύπτει από την προφορική του εξέταση, από εργασίες, ασκήσεις και γραπτές δοκιμασίες. Αξιολογούνται ακόμη η επιμέλεια του μαθητή και η ενεργητική συμμετοχή του σ’ όλες τις φάσεις της διεξαγωγής του μαθήματος.
Ο βαθμός της ετήσιας επίδοσής του σε κάθε μάθημα προκύπτει από το άθροισμα του Μ.Ο. των (2) τετραμηνιαίων προφορικών βαθμών και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων του Ιουνίου διαιρούμενο με το (2).
 
Βασικοί κανόνες συμπεριφοράς των μαθητών σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του Σχολείου:
Στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών είναι απαραίτητο να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός, αναγνώριση και ανοχή του άλλου, αλληλεγγύη.
Οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για  την ποιότητα του σχολικού χώρου. Οι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, γυμναστηρίων, χώρων υγιεινής, της αυλής του σχολείου πρέπει να παραμένουν καθαροί και συντηρημένοι.
Μετά το κτύπημα του κουδουνιού δεν επιτρέπεται η καθυστερημένη προσέλευση των μαθητών στην τάξη και η διακοπή του μαθήματος εξαιτίας τους.
Στην αίθουσα διδασκαλίας χρειάζεται να επικρατεί η τάξη, η ησυχία και το ήρεμο κλίμα για  να παραχθεί σοβαρό σχολικό έργο.
Η αθλητική περιβολή την ώρα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής είναι υποχρεωτική. Απαλλαγή από το μάθημα της Φ. Α. κάποια διδακτική ώρα μπορεί να ζητήσει μαθητής για σοβαρό λόγο. Απαλλαγή για λόγους υγείας, μόνιμου ή παροδικού προβλήματος δίνεται μετά από ιατρική βεβαίωση κρατικού γιατρού.
Στους χώρους του σχολείου απαγορεύεται το κάπνισμα καθώς και η χρήση των κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές.
Η εμφάνιση των μαθητών πρέπει  να είναι κόσμια και ευπρεπής.
     Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στους καθηγητές, στο συμμαθητή, στη σχολική περιουσία, θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, όμως δεν αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο. Η επιείκεια χωρίς όρια νομιμοποιεί τις αποκλίσεις και καλλιεργεί την αντίληψη της ατιμωρησίας.
 
Η γνώση της οικογενειακής και της κοινωνικής κατάστασης των μαθητών είναι πολλαπλά χρήσιμη για τους καθηγητές και τους βοηθά στο έργο τους, γιατί τους επιτρέπει να αντιμετωπίσουν με ευαισθησία και λεπτούς χειρισμούς τα ιδιαίτερα προβλήματα των μαθητών τους και να κατανοήσουν τη συναισθηματική και ψυχολογική κατάστασή τους. Η ενημέρωση των καθηγητών πάνω σε θέματα υγείας και σε ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κ.α.) των μαθητών τους κρίνεται απολύτως αναγκαία, γιατί θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν ανάλογα τη συμπεριφορά τους και θα τους προφυλάξουν από πιθανά λάθη στις σχέσεις τους μαζί τους.

Η ενημέρωσή σας από τους καθηγητές για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των μαθητών μπορεί να γίνεται καθημερινά από τις 09.50-10.00, 10.45-10.55 και 11.40-11.50.


Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                      Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ




.

  • Ο κηδεμόνας οφείλει να παρακολουθεί την φοίτηση του κάθε μαθητή και να έρχεται σε επαφή με το σχολείο για υπεύθυνη ενημέρωση.
  • Η καταγραφή των απουσιών από τα στελέχη των απουσιολογίων στα βιβλία απουσιών γίνεται κάθε εβδομάδα.
  • Δε μπορούν να δικαιολογηθούν  απουσίες μεμονωμένες κατά τη διάρκεια του ημερήσιου προγράμματος, όταν πραγματοποιούνται χωρίς την άδεια του Διευθυντή. Για την πρώτη και τελευταία διδακτική ώρα μπορούν να δικαιολογηθούν μόνο από το Σύλλογο οι απουσίες που οφείλονται σε ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες καιρικές, συγκοινωνιακές, κ.ά.
  • Δεν θεωρούνται δικαιολογημένες οι απουσίες μαθητών, όταν οφείλονται σε ομαδική απομάκρυνση τους από το σχολείο
  • Οι απουσίες λόγω σχολικής απασχόλησης ή συμμετοχής σε αθλητικές εκδηλώσεις ή προετοιμασίας σχολικής γιορτής ή ολιγόωρης-ολιγοήμερης απεργίας των αστικών-υπεραστικών λεωφορείων ΚΤΕΛ. δεν λαμβάνονται υπόψη.
  • O γονέας μπορεί να δικαιολογεί κάθε φορά έως 2 συνεχόμενες μέρες με αίτησή του και συνολικά απουσίες δέκα (10) ημερών για όλο το διδακτικό έτος.
  • Για απουσία μαθητή από το Σχολείο περισσότερο των δύο (2) ημερών ο κηδεμόνας προσκομίζει ιατρική βεβαίωση ή βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος.
  • Για τη δικαιολόγηση απουσιών μιας ή δύο ημερών λόγω ασθενείας αρκεί και ενυπόγραφη βεβαίωση του κηδεμόνα μαζί με αίτησή του. Μπορεί να τα προσκομίσει ο ίδιος ή, εφόσον εργάζεται, να τα αποστείλει με το μαθητή ενημερώνοντας τηλεφωνικά το Διευθυντή ή τον υπεύθυνο καθηγητή εντός δέκα (10) ημερών από την απουσία του μαθητή.
  • Δικαιολογητικά απουσιών από κηδεμόνα ή γιατρό γίνονται δεκτά και μετά τη συμπλήρωση του αριθμού των δικαιολογημένων απουσιών που δικαιούται ο μαθητής.
  • Η δικαιολόγηση γίνεται μέσα σε 10 ημέρες από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο. Καμιά απολύτως δικαιολόγηση δεν μπορεί να γίνει μετά από την παραπάνω προθεσμία.
  • Με τη συμπλήρωση είκοσι τεσσάρων (24) απουσιών του μαθητή (δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων) στέλνεται επιστολή πρωτοκολλημένη στον κηδεμόνα και κατόπιν κάθε μήνα, από την πρώτη (1η) έως την πέμπτη (5η) ημέρα.

.