Το συγκεκριμένο έργο στοχεύει στην ενίσχυση της ψηφιακής ιδιότητας του πολίτη μέσω μιας διακρατικής συνεργασίας τεσσάρων ευρωπαϊκών σχολείων. Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Ευρώπης, η ψηφιακή ιδιότητα του πολίτη αποτελεί το σύνολο των απαραίτητων δεξιοτήτων, ώστε ένα άτομο να «εργάζεται, να ζει και να συμμετέχει σε ψηφιακά περιβάλλοντα με θετικό τρόπο». Η συνεργασία μας, λοιπόν, επιδιώκει την ανάπτυξη διδακτικού υλικού και δραστηριοτήτων σύμφωνα με το Πλαίσιο Ψηφιακών Ικανοτήτων (DigComp Framework), εστιάζοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας και την ορθή χρήση συσκευών, την ψηφιακή ασφάλεια και ευεξία, καθώς και τη συνετή αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στη μάθηση. Παράλληλα, προβλέπει τη διερεύνηση καλών ψηφιακών πρακτικών από φορείς των τοπικών κοινοτήτων και τη βελτίωση των σχεδίων ψηφιοποίησης των σχολείων. Το έργο στοχεύει επίσης στην ανάπτυξη κοινωνικών, διαπολιτισμικών και γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών, ενισχύοντας την ευρωπαϊκή τους συνείδηση. Ως βασικά παραδοτέα προβλέπονται ένας ιστότοπος με διδακτικό υλικό και η ενίσχυση της ψηφιακής παιδαγωγικής και της διαθεματικής συνεργασίας στα συμμετέχοντα σχολεία. Τα εταιρικά σχολεία είναι από Ισπανία (Μανρέσα), Ελλάδα (Καβάλα), Γερμανία ( Γκέπιγκεν) και Ιταλία (Ρώμη)
Τίτλος του έργου: "Digital Citizenship Education for Change"
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Erasmus+ 2024-1-ES01-KA210-SCH-000247109 σύμπραξη σχολείων Ελλάδα -Ισπανία -Γερμανία