×

Προειδοποίηση

JFolder: :files: Η διαδρομή δεν καταλήγει σε φάκελο. Διαδρομή: [ROOT]/images/stories/joomgallery/details/__5

×

Σημείωση

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories//joomgallery/details/__5

ERASMUS DAYS 2024 στο σχολείο μας

ERASMUS DAYS 2024 στο σχολείο μας

 FB COVER2

 

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024 στο σχολείο στο πλαίσιο των Erasmus Days, είχε ως κύριο στόχο να ενημερώσει τους μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου για τα προγράμματα Erasmus που υλοποιούνται στο σχολείο και να τους ενθαρρύνει να συμμετάσχουν ενεργά σε αυτά. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη δομή αυτών των προγραμμάτων, τις προϋποθέσεις και τα προσόντα συμμετοχής, καθώς και για τα οφέλη που προσφέρουν τα προγράμματα Erasmus. Έγινε σαφές ότι τα προγράμματα αυτά δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να αναπτύξουν πολύτιμες γλωσσικές δεξιότητες, να διευρύνουν τους πολιτιστικούς τους ορίζοντες και να ενισχύσουν τις προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες, όπως η συνεργασία, η επίλυση προβλημάτων και η αυτοπεποίθηση.

 

FB POST4

Την εκδήλωση χαιρέτισε ο διευθυντής του 3ου ΓΕΛ, κ.Αδάμος Ευάγγελος και συμμετείχαν τα μέλη της ομάδας Erasmus  του σχολείου μας κ. Δημητριάδου Μαρία, κ. Μεϊτανίδου Εριφύλη, κ. Αναστασοπούλου Μαριάνθη και η κ. Τσοκτουρίδου Παρέσα που φέτος μετέχει στην Ομάδα Εκπόνησης Σχεδίου Δράσης (Αυτοαξιολόγηση Σχολικής Μονάδας) που αφορά στην προώθηση και υποστήριξη των προγραμμάτων Erasmus στο σχολείο μας. 

 

1

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, επισημάνθηκε ιδιαίτερα η αξία της συμμετοχής στα Erasmus για την επαγγελματική και ακαδημαϊκή τους πορεία, καθώς οι μαθητές που παίρνουν μέρος σε αυτά τα προγράμματα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν διεθνείς σχέσεις, να μάθουν νέες κουλτούρες και να προσαρμοστούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Η συμμετοχή σε ένα πρόγραμμα Erasmus είναι επίσης σημαντική για την ανάπτυξη της αυτονομίας και της υπευθυνότητας, καθώς οι μαθητές βρίσκονται μπροστά σε νέες προκλήσεις και χρειάζεται να διαχειριστούν τις σπουδές και την καθημερινή τους ζωή σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια. Δύο μαθήτριές μας, η Ραφαέλα Τάπκου και η Σοφία Κρυωνά που είχαν συμμετάσχει σε εκπαιδευτική μετακίνηση Erasmus στη Σικελία την προηγούμενη άνοιξη, μίλησαν στους συμμαθητές τους, περιγράφοντας τη θετική τους εμπειρία και τα πολλαπλά οφέλη που αποκόμισαν.

       8                   

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος Erasmus KA220-School Partnership με τίτλο "Forest Fire Prevention", το οποίο ολοκληρώθηκε πρόσφατα σε συνεργασία με σχολεία από την Ιταλία, την Τουρκία, την Πολωνία, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Το πρόγραμμα αυτό είχε ως κεντρικό θέμα την πρόληψη των δασικών πυρκαγιών, ένα εξαιρετικά επίκαιρο και κρίσιμο ζήτημα, ιδιαίτερα στις χώρες της Μεσογείου. Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, συνεργάστηκαν με συνομηλίκους τους από τις άλλες χώρες για να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και πρακτικές που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην προστασία των δασών και στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών καταστροφών.

FFP

Οι δραστηριότητες του προγράμματος περιλάμβαναν μελέτη καλών πρακτικών, ανταλλαγή εμπειριών και επισκέψεις σε περιοχές που έχουν πληγεί από πυρκαγιές. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινωνίες, να αναπτύξουν περιβαλλοντική συνείδηση και να προτείνουν λύσεις σε ένα ζήτημα παγκόσμιας σημασίας. Το πρόγραμμα συνέβαλε επίσης στην ενίσχυση της διαπολιτισμικής κατανόησης και της συνεργασίας, προσφέροντας στους μαθητές την ευκαιρία να εργαστούν μαζί με συνομήλικους τους από άλλες χώρες, να ανταλλάξουν ιδέες και να δημιουργήσουν σχέσεις που θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε δια βίου φιλικές και επαγγελματικές επαφές.

5 2

Η εκδήλωση αυτή είχε ως κύριο σκοπό να δείξει στους μαθητές πώς τα προγράμματα Erasmus μπορούν να ανοίξουν νέους ορίζοντες και να τους δώσουν πολύτιμες εμπειρίες και δεξιότητες που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

5 1                           

Συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ Καβάλας σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τοπικής Ιστορίας

Το 3ο ΓΕΛ Καβάλας κατά το σχολικό έτος 2021-2022 πήρε μέρος στον 1ο Πανελλήνιο διαγωνισμό τοπικής ιστορίας που διοργάνωσε το ιδιωτικό Εκπαιδευτήριο «Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή» με τίτλο:

Μαθητές-πρεσβευτές πολιτισμού: οι μαθητές μάς ξεναγούν στα μνημεία του τόπου τους

Οι μαθήτριες της Α’ τάξης Κωνσταντινίδου Δέσποινα   και   Τολούδη Ιωάννα καθώς και ο μαθητής της Γ’ τάξης Αλεξανδρίδης Ζώης με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Παπαδοπούλου Μαρίας εκπόνησαν μια εργασία με στόχο να αναδείξουν το διπλό μνημείο που βρίσκεται στην Παλιά Μουσική, στη συνοικία Παναγία της πόλης της Καβάλας, με τίτλο: Μια βασιλική κάτω από το τζαμί του Χαλίλ Μπέη.

Στις 6 Μαΐου 2022 οι 7 (επτά) αποστολές των σχολείων που   προκρίθηκαν –μεταξύ των οποίων και το 3ο ΓΕΛ συναντήθηκαν στην Αθήνα για να παρουσιάσουν τις εργασίες τους. Εμείς συμμετείχαμε διαδικτυακά γιατί ήταν πολύ δύσκολο να πάμε στην Αθήνα. Ωστόσο παρουσιάσαμε την δουλειά μας εξ αποστάσεως.  

Η εμπειρία για τους μαθητές ήταν εξαιρετική. Και πραγματικά αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά που αφιέρωσαν μέρος του πολύτιμου χρόνου τους για να ασχοληθούν με τη διαδικασία της ιστορικής έρευνας, την εκπόνηση της εργασίας και της παρουσίασης της δουλειάς τους στο τέλος, στην πραγματικά άψογη διοργάνωση της Ερασμείου σχολής Αθηνών.

 

Μπορείτε να διαβάσετε ττην εργασία των μαθητών

Περισσότερα: Συμμετοχή του 3ου ΓΕΛ Καβάλας σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τοπικής Ιστορίας

Σχολικές αναμνήσεις

Οι σχολικές αναμνήσεις είναι μερικές από αυτές που μένουν για πάντα χαραγμένες στη ζωή ενός ατόμου. Είναι τα χρόνια που οι φιλίες που δημιουργούνται κρατάνε μια ζωή, που εμφανίζονται οι «πρώτες αγάπες» και πολλά πολλά ακόμη. Αυτή η φωτογραφική συλλογή θέλει να κάνει τους απόφοιτους μαθητές μας να ξαναθυμηθούν, να χαμογελάσουν, να νοσταλγήσουν...

{gallery}/joomgallery/details/__5{/gallery}

 

 

 

.

Ενημερωτική επιστολή

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας

Με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μας μονάδας και την αποτελεσματική διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας έτσι ώστε να αξιοποιηθούν όλες οι προσφερόμενες δυνατότητες, να προληφθούν τα λάθη και να επιτύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα τόσο σε παιδαγωγικό όσο και σε γνωστικό επίπεδο σας ενημερώνουμε:

Οι εγγραφές των μαθητών στο Σχολείο χρειάζεται να ολοκληρώνονται μέχρι τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους στις 30 Ιουνίου. Εξαίρεση γίνεται μόνο για λόγους υγείας ή σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

Τα Ατομικά Δελτία Υγείας των μαθητών της Α΄ τάξης πρέπει να προσκομίζονται στο σχολείο μέχρι την έναρξη του διδακτικού έτους για τη σωματική ασφάλεια των ίδιων των μαθητών.

Τα όρια των απουσιών και ο τρόπος δικαιολόγησης τους:
Η φοίτηση των μαθητών πρέπει να είναι τακτική και η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων ανελλιπής και όχι επιλεκτική. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση, όταν το σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες.
Για τη δικαιολόγηση απουσιών μιας ή δύο ημερών λόγω ασθενείας  αρκεί και ενυπόγραφη βεβαίωση του κηδεμόνα που τη φέρνει ο ίδιος ή, εφόσον εργάζεται, την αποστέλλει με το μαθητή ενημερώνοντας τηλεφωνικά το Διευθυντή, εντός (10) ημερών από την απουσία του. Ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει απουσίες συνολικά (10) ημερών για όλο το διδακτικό έτος.
Για απουσία μαθητή από το Σχολείο περισσότερο των (2) ημερών ο κηδεμόνας προσκομίζει ιατρική βεβαίωση ή βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος.

Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών:
Η τετραμηνιαία βαθμολογία του μαθητή προκύπτει από την προφορική του εξέταση, από εργασίες, ασκήσεις και γραπτές δοκιμασίες. Αξιολογούνται ακόμη η επιμέλεια του μαθητή και η ενεργητική συμμετοχή του σ’ όλες τις φάσεις της διεξαγωγής του μαθήματος.
Ο βαθμός της ετήσιας επίδοσής του σε κάθε μάθημα προκύπτει από το άθροισμα του Μ.Ο. των (2) τετραμηνιαίων προφορικών βαθμών και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων του Ιουνίου διαιρούμενο με το (2).
 
Βασικοί κανόνες συμπεριφοράς των μαθητών σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του Σχολείου:
Στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών είναι απαραίτητο να υπάρχει αμοιβαίος σεβασμός, αναγνώριση και ανοχή του άλλου, αλληλεγγύη.
Οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για  την ποιότητα του σχολικού χώρου. Οι χώροι αιθουσών, εργαστηρίων, γυμναστηρίων, χώρων υγιεινής, της αυλής του σχολείου πρέπει να παραμένουν καθαροί και συντηρημένοι.
Μετά το κτύπημα του κουδουνιού δεν επιτρέπεται η καθυστερημένη προσέλευση των μαθητών στην τάξη και η διακοπή του μαθήματος εξαιτίας τους.
Στην αίθουσα διδασκαλίας χρειάζεται να επικρατεί η τάξη, η ησυχία και το ήρεμο κλίμα για  να παραχθεί σοβαρό σχολικό έργο.
Η αθλητική περιβολή την ώρα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής είναι υποχρεωτική. Απαλλαγή από το μάθημα της Φ. Α. κάποια διδακτική ώρα μπορεί να ζητήσει μαθητής για σοβαρό λόγο. Απαλλαγή για λόγους υγείας, μόνιμου ή παροδικού προβλήματος δίνεται μετά από ιατρική βεβαίωση κρατικού γιατρού.
Στους χώρους του σχολείου απαγορεύεται το κάπνισμα καθώς και η χρήση των κινητών τηλεφώνων από τους μαθητές.
Η εμφάνιση των μαθητών πρέπει  να είναι κόσμια και ευπρεπής.
     Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στους καθηγητές, στο συμμαθητή, στη σχολική περιουσία, θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα θα αντιμετωπίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, όμως δεν αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο. Η επιείκεια χωρίς όρια νομιμοποιεί τις αποκλίσεις και καλλιεργεί την αντίληψη της ατιμωρησίας.
 
Η γνώση της οικογενειακής και της κοινωνικής κατάστασης των μαθητών είναι πολλαπλά χρήσιμη για τους καθηγητές και τους βοηθά στο έργο τους, γιατί τους επιτρέπει να αντιμετωπίσουν με ευαισθησία και λεπτούς χειρισμούς τα ιδιαίτερα προβλήματα των μαθητών τους και να κατανοήσουν τη συναισθηματική και ψυχολογική κατάστασή τους. Η ενημέρωση των καθηγητών πάνω σε θέματα υγείας και σε ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κ.α.) των μαθητών τους κρίνεται απολύτως αναγκαία, γιατί θα τους επιτρέψει να προσαρμόσουν ανάλογα τη συμπεριφορά τους και θα τους προφυλάξουν από πιθανά λάθη στις σχέσεις τους μαζί τους.

Η ενημέρωσή σας από τους καθηγητές για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των μαθητών μπορεί να γίνεται καθημερινά από τις 09.50-10.00, 10.45-10.55 και 11.40-11.50.


Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ                                      Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ




.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:
Νέα - Ανακοινώσεις



ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Μαϊος 15, 2024

Εμπνευσμένο από την εκδρομή στα Γιάννενα.

Γιάννενα  2024 Εκδρομή στα Γιάννενα πάμε Κι απ΄ την πρώτη στάση καθηγητές πέφτουνε πονάνε Στο…
Μαϊος 21, 2023

Τίτλοι τέλους για τους απόφοιτους της Γ' λυκείου

Αμείλικτος ο χρόνος σαρώνει τις στιγμές μας, ακόμη κι αυτές που προσπαθούμε να αιχμαλωτίσουμε στην…
Μαϊος 14, 2023

Σιγά μην πάω να ψηφίσω!

    Πόσες χιλιάδες φορές έχουμε ακούσει αυτήν την φράση ή άλλες παρόμοιες όπως: <<βαριέμαι>>,…
Μαϊος 14, 2023

Ο σεβασμός ενός χελιδονιού!

   Την Μεγάλη Εβδομάδα συμμετέχουμε στην ακολουθία των Παθών συγκλονισμένοι από το γεγονότα της προδοσίας…
Μαρτίου 21, 2023

Ποιητικές δημιουργίες- Παγκόσμια ημέρα ποίησης

Τρείς μέρες   Περνάνε ώρες, μέρες και κατεστραμμένα χρόνια Περιμένω τρεις μέρες να ακούσω δικά…